به امید آشنایی

به امید آشنایی

تنها یک چیز می دانم و آن اینکه هیچ نمی دانم ...
به امید آشنایی

به امید آشنایی

تنها یک چیز می دانم و آن اینکه هیچ نمی دانم ...

من کنت مولاه، فهذا علی مولاه

بسم الله الرحمن الرحیم



الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلا تخشوهم واخشون الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا
*ایه سوم سوره مبارکه مائده*
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

امروز کافران (از زوال) آیین شما مأیوس شدند; بنا بر این از آنها نترسید، واز (مخالفت) با من بترسید! امروز دین شما را کامل کردم; و نعمت خود را بر شما تمام نمودم، و اسلام را به عنوان آیین (جاودان) شما پذیرفتم.



قال رسول الله صلی اله علیه و آله و سلم:
ولایة على بن ابى طالب ولایة الله‏ و حبه عبادة الله و اتباعه فریضة الله
‏و اولیاؤه اولیاء الله و اعداؤه اعداء الله‏ و حربه حرب الله و سلمه سلم الله عز و جل.

رسول خدا که سلام خدا براو وخاندانش بود فرمود:
ولایت على بن ابیطالب(علیه السلام) ولایت‏ خداست، دوست داشتن او عبادت خداست،
پیروى کردن او واجب الهى است و دوستان او دوستان خدا و دشمنان او دشمنان خدایند،
جنگ با او، جنگ با خدا و صلح با او، صلح با خداى متعال است.





عید هممون مبارک
.
.
.
اما


 

بهار پشت زمستان بهار پشت بهار

دلم گرفت؛ از این گردش و از این تکرار


نفس کشیدن وقتی که استخوان به گلو

نگاه کردن وقتی که در نگاهت خار


اگر به شهر روی طعنه های رهگذران

اگر به خانه بمانی غم در و دیوار


نمانده است تو را در کنار همراهی

که دوستان تو را می خرند با دینار


نه دوستان؛ صفحاتی ز هم پراکنده

که جمع کردنشان در کنار هم دشوار


به صبرشان که بخوانی؛ به جنگ مشتاق اند

به جنگشان که بخوانی؛ نشسته اند کنار


تو از رعیت خود بیمناکی و همه جا

رعیت است که تشویش دارد از دربار


کتاب کهنه ی تاریخ را نخوانده ببند

دلم گرفت از این گردش و از این تکرار


فاضل نظری-کتاب ضد